BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

No One

No One
Semua Tentang Kita

Tuesday, January 19, 2010

PERISTIWA MERANTAI HATI ( Kasih Tercipta Empat )

Senangnya jadi orang terkenal macam Abang … Tapi dia selalu cakap kalau terkenal tak bebas… Nak buat sesuatu pun kena fikir pasal orang lain... Abang ada cakap gak,dia bukan la suka sangat idup macam ni..., tapi nak buat camna itu kan sumber rezeki dia. Jadi relakan sahajalah…

Muka Abg nampak penat sangat kesian aku tengok... tadi abg jumpa kawan lama dia yang belajar di satu university sama dgan dia kat USA dulu... Rizal namanya... tak silap aku,pernah lah kita org jumpa, masa hari jadi Linda makwe dia... Dia memang baik...rupa paras??? Ishhh... korang ni nak jugak bagi tau ke??? Hummm... oklah... Dia takdelah handsome sangat, cuma ala-ala Farid Kamil je...!!! Haaa??? Berani betul aku cakap Farid Kamil tak ensome... Habislah marah semua peminat dia... ok,ok... Kita sambung balik cerita.... Masa abg jumpa Rizal, mereka borak panjang pasal plan kitaorg la nak pi Langkawi,dia pun nampaknya berminat.... tapi,tiba2 dia sebut pasal seseorang yang pernah memporak-perandakann hidup aku and terutamanya Abg Am...

....................................................................................

Cherry...!!! Wanita busuk hati, tak tahu kenang budi... Tak guna... Korang ingat tak masa episode 2 Peristiwa Merantai Hati ni... Abg Am ada cakap, dia menyesal sebab tak pernah menghargai aku!!! Pastu aku cakap kat dia supaya jangan ungkit pasal 2??? Korang ingat tak??? Kalau tak baca balik... Haaa… ni la peristiwa yang terjadi sebenarnaya...

Aku cite la pasal pompuan miang ni... Cherry ni merupakan model jenama antarabangsa... Dia ni nak kata cantik memanglah, model kan... Tapi bila sekali aku pandang dia.. ishhh… belagak nak mampus.. aku pijak2 jugak pompuan 2... Aku tak tau la kenapa Abg suka sangat kat betina 2.. Ishhh... jahatnya mulut aku... !!! Maaf ye… Tengah marah ni...hehe... emo giler... Setahu aku.. dia mula jalin hubungan dengan abg masa....................

Abg jumpa Cherry menangis di tepi sebuah bar dan kebetulan abg nak balik ke rumah... masa 2 Cherry ni, dia mabuk... and menangis... jadi abg rasa simpati and bawalah dia balik ke rumah... Haaa… jangan pikir lain ye... Abg Am ada orang gaji perempuan melayu ye!!!... Mak Cik Esah... Aku ada cite sebelum ni... jadi esoknya Cherry ni bangun la... pastu abg antar la dia balik... mulai dari hari 2, diaorang jadi kawan baik... masa abg abis keja kat University tempat dia mengajar Cherry akan amik dia... kalau Cherry sakit abg la antar dia gi klinik dan sebangainya lah...malas nak cita, sakit ati je...

Then, percintaan dia orang pun bermula sampaikan semua orang tau, baik pihak luar mahupun media... but sampai la satu perkara yang amat menyedihkan dan juga membuatkan Abg Am jadi mcm bangkai bernyawa lebih tiga bulan........................

Masa 2 abg nak sambut hari jadi Cherry and nak ajak Cherry pi makan malam, kononnya abg nak buat kejutan la pada dia ... Abg datang umah Cherry tanpa beritahu dia, tapi time dia salah, akhirnya dia yang kena kejutan... Tembelang Cherry dah pecah, masa abg datang, Chery tengah buat hubungan sulit dengan sorang laki... Haaa.. Laki ni aku tak tau sapa!!!.. nanti jangan tanya pulak... Masa 2 abg dah kaku… Tak tau nak buat apa, orang yang selama ini dia sayang dan cintai... Main kayu tiga lak... Ni merupakan tamparan hebat buat abg... Lastly, abg putuskan hubungan dengan pompuan 2... Tak cukup dengan itu, Cherry umumkan pulak yang dia mengandungkan anak luar nikah abg...!!! Ishhh... bodoh punya pompuan... Ko jatuhkan air muka abg aku… Siaplah kau , kalau aku jumpa… aku tendang perut ko yang boyotkan anak haram 2... Oppp...sorry… Lebih2 la pulak...

Ummm... apa lagi , abg lagi la gila masa 2... Tak tau nak cakap apa dengan media... Lastly...abg balik ke Malaysia tanpa memberitahu kami... Sambil tunggu keputusan mahkamah. Dia sembunyikan diri di Pulau Tioman...
Tapi Allah Maha Kuasa... Dia tunjukkan takdir kebenaran... Pada masa yang sama aku juga di Pulau Tioman dengan ayah and sepupu aku... aku ada undangan persembahan and ayah pulak nak jumpa kawan2 lama... nak dijadikan cerita.... aku terjumpa abg di sana...................

0 comments:

Next Top Model

Next Top Model
handsome...